Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(61)
IBUK Libra
(44)
Forma i typ
Książki
(61)
E-booki
(44)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(51)
tylko na miejscu
(11)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(52)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Czytelnia
(11)
Autor
Sobocińska Magdalena
(5)
Kotler Philip
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(4)
Kozioł Leszek
(3)
Mruk Henryk
(3)
Awdziej Marcin
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Górska Grażyna
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Altkorn Jerzy
(1)
Ankiel Magdalena
(1)
Antczak Mariola
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Beręsewicz Paweł (1970- )
(1)
Białoń Lidia
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Blythe Jim
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Briggs Susan
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cybulski Radosław (1924-1999)
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czernecka Julita
(1)
Deckers Erik
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dorożyńska Agnieszka
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Eikenberry Kevin (1962- )
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Falls Jason
(1)
Fiedziuk Liliana
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gostomski Eugeniusz
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Griffith Victoria
(1)
Grigsby Mike
(1)
Grzega Urszula
(1)
Grześkowiak Alicja
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hamrol Adam
(1)
Hastings Reed (1960- )
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Kocimski Arkadiusz
(1)
Komsta Adrian
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowal Witold
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Kuna-Marszałek Anetta
(1)
Kurtzman Joel
(1)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(1)
Lechter Sharon L
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Marczak Mirosław
(1)
Martin Robert C
(1)
Matysek-Jędrych Anna
(1)
Mazur Marek
(1)
Meyer Erin (1971- )
(1)
Mistewicz Eryk
(1)
Moch Wojciech
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Musiałkiewicz Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(81)
nieznany (3)
(1)
nieznany (4)
(1)
nieznany (8)
(1)
Język
polski
(74)
nieznany (pl)
(24)
angielski
(6)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(3)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
13-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Hotelarze
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Programiści
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Telemarketerzy
(1)
Turyści
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing
(23)
Marketing elektroniczny
(5)
Zarządzanie
(5)
Sukces
(4)
Turystyka
(4)
Banki
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Handel
(2)
Internet
(2)
Komunikacja internetowa
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przywództwo
(2)
Reklama
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Usługi
(2)
Usługi turystyczne
(2)
Akademia Ekonomiczna (Kraków)
(1)
Algorytmy
(1)
Amazon.com
(1)
Ambient marketing
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza rynku
(1)
Apple Inc
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bogactwo
(1)
Czytelnictwo dziecięce
(1)
Decyzje
(1)
Dobre praktyki
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
E-mail marketing
(1)
Ekoturystyka
(1)
Facebook
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Google (firma)
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Instytucje kultury
(1)
Internauci
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Książka
(1)
Kultura
(1)
Logistyka
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Miasta
(1)
Nastolatki
(1)
Netflix
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opakowania
(1)
Organizacja pracy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Praca osób niepełnoletnich
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Programiści
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Public relations
(1)
Public relations w internecie
(1)
Ratownictwo
(1)
Samorealizacja
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Sprzedaż
(1)
Telewizja internetowa
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Zachowanie
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie czasem pracy
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(4)
Podręcznik
(4)
Podręczniki akademickie
(3)
Poradniki
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Blogi
(1)
Powieść
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
105 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst tł. z ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Autorzy prezentowanego numeru Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu przedstawiają główne obszary stosowania badań marketingowych. Przedmiotem analizy są badania marketingowe produktu oraz marki, a w tym badania produktu w jego cyklu rynkowym oraz możliwości stosowania metody refleksji strategicznej w procesie planowania nowego produktu. Przedstawione rozważania oparte są na przykładach różnych rynków, m.in. mleka spożywczego, a także regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Autorzy niniejszego zbioru artykułów zwracają uwagę na znaczenie i użyteczność badań marketingowych w rozpoznawaniu zachowań konsumentów, a także na możliwości zastosowania diagnostyki medycznej w badaniach zachowań konsumentów. Ukazane zostały również pytania i dylematy związane z badaniami kształtującej się w Polsce klasy wyższej i badaniami współczesnych konsumentów na rynku turystycznym, którzy poszukują doznań, doświadczeń i wrażeń. Autorzy w tej części przedstawiają także wyniki zrealizowanych badań empirycznych dotyczących opinii konsumentów na temat reklamy internetowej oraz motywacji racjonalności w korzystaniu z ICT w procesie podejmowania decyzji zakupowych. Przedmiotem analizy jest także dwuwymiarowa skala służąca do pomiaru orientacji na osiągnięcia oraz relacje między akceptacją ryzyka a komponentami postawy wobec oszczędzania. Autorzy podkreślają znaczenie i wskazują na konieczność prowadzenia badań dotyczących takich kategorii, jak satysfakcja, lojalność, relacje oraz wartość dla klienta. Przedstawione rozważania i analizy oparte są na przykładzie różnych rynków branżowych, jak również dotyczą jednostek samorządu terytorialnego oraz szkół wyższych.Jak wskazują autorzy kolejnych artykułów ważnym obszarem badań marketingowych są procesy komunikacji i dystrybucji. Artykuły poświęcone tej problematyce dotyczą takich problemów, jak: metody formalne służące optymalizacji wyboru grup docelowych przekazów marketingowych, ocena efektów komunikacji marketingowej, innowacja marketingowa w handlu detalicznym, wykorzystanie badań marketingowych w zarządzaniu siecią handlową, ocena oferty marketingowej centrów handlowych, ocena skuteczności i efektywności działań merchandisingowych. Wskazano również na potrzebę prowadzenia badań opinii pracowników oraz wykorzystywania audytów, a w tym audytu kreatywnego komunikacji marketingowej oraz audytu diagnozującego aktywność marketingową małych i średnich przedsiębiorstw.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W pierwszej części prezentowanego numeru zostały przedstawione etapy rozwoju badań marketingowych będące odpowiedzią na powstawanie nowych kontekstów badawczych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Ukazany został również wpływ internacjonalizacji przedsiębiorstw oraz kultury organizacyjnej na prowadzenie badań marketingowych.W drugiej części znajdują się artykuły dotyczące nowych podejść badawczych, wynikających z rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Rozważania prowadzone przez autorów tej części publikacji dotyczą takich problemów, jak: wyzwania wobec badań użytkowników Internetu, badania przebiegu i efektów kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem modelu tematycznej hurtowni danych, netnografia, fora internetowe w aspekcie zastosowań w badaniach marketingowych oraz wykorzystanie technologii łączności bezprzewodowej w badaniach marketingowych. Artykuły ujęte w trzeciej części prezentowanego numeru ukazują rozwój podejść i metod ilościowych oraz ich zastosowań. Opracowania te poświęcone zostały asymetrycznym metodom wielowymiarowym, łączeniu metod i narzędzi w budowie modeli predykcyjnych, zastosowaniu metody grupowania dwustopniowego w segmentacji klientów, zmiennym jakościowym w segmentacji rynku, skalom porządkowym i elementom teorii zbiorów rozmytych, a także zastosowaniu analizy czynnikowej oraz eksperymentu w badaniach marketingowych. Kolejne artykuły dotyczą badań jakościowych i ich wykorzystywania w rozwiązywaniu problemów badawczych i decyzyjnych. Autorzy artykułów z tego zakresu rozpatrują znaczenie i rozwój metod jakościowych w marketingu. Zwracają uwagę na problemy doboru próby w jakościowych badaniach marketingowych, a także na możliwości wykorzystania wyników badań jakościowych do identyfikacji populacji w badaniach ilościowych. Przedmiotem rozważań są również specyfika podejścia etnograficznego, metoda obserwacji, analiza narracji. Autorzy prezentują również rezultaty badań jakościowych dotyczących rozpoznawania okazji przedsiębiorczych, a także procesów komunikacji wewnątrz gospodarstw domowych oraz opinii o procesach reklamacji produktów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; nr 22)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 (1 egz.)
E-book
W koszyku
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The book contains a series of eight long case studies on various business issues in emerging markets (for instance Polish, Chinese, Nigerian). The authors focus on a variety of topics from marketing, through business operations, finance, leadership, innovation, business development, internationalization and decisions to human resources management. Also, the perspective of the analyzed issues is varied, in the initial case studies, the microeconomic approach dominates, then the mezoeconomic and macroeconomic approach. The team of authors included both academics, with extensive teaching experience in English-speaking studies, and business practitioners whose practical knowledge allows them to explore contemporary business challenges in emerging markets. We are putting this book in the hands of lecturers and students of economics, finance, and management, believing that it will be a source of inspiration, discussion and will allow to better explore contemporary business. At the same time, we hope that by offering this book, we are filling a gap in the publication market, which has been dominated by case studies dedicated to well-known companies, well-known brands, and mature markets.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Niniejsza publikacja została przygotowana z okazji jubileuszu 45-lecia pracy twórczej Profesor Anieli Styś. Zawiera okolicznościowe wystąpienia i wspomnienia przedstawicieli Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz środowiska marketingowego, z którym Pani Profesor była i jest związana. Jako następca Pani Profesor na stanowisku dyrektora Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu miałam przyjemność zorganizować i poprowadzić uroczystość Jubileuszu, która zgromadziła szerokie grono profesorów, kierowników katedr marketingowych z całej Polski. Uroczystość odbyła się 24 października 2011 r. w Centrum Informacji Naukowej i Ekonomicznej UE we Wrocławiu. Na wstępie przedstawiono sylwetkę naukową Pani Profesor jako współtwórcy Wrocławskiej Szkoły Marketingu. Kolejne części publikacji zawierają teksty wystąpień zaproszonych gości, które zainaugurowało wystąpienie Rektora prof. Bogusława Fiedora. Wszystkie wystąpienia były wyrazem sympatii dla Pani Profesor oraz uznania dla Jej dorobku naukowo-badawczego i dydaktycznego. Teksty zamieszczone w niniejszej publikacji powstały na bazie indywidualnych kontaktów z Panią Profesor, związanych z badaniami naukowymi, dydaktyką oraz ogólnymi problemami funkcjonowania sfery szkolnictwa wyższego. Wystąpienia gości oraz ich wspomnienia dają świadectwo dużej aktywności Szanownej Jubilatki we wszystkich tych wymiarach.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego. Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania. Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem. Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce. Jacek Kotarbiński
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z nowego wydania Czytelnik dowie się: - jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W pięćdziesiątym ósmym numerze czasopisma „Ekonometria” opublikowano 6 arty¬kułów. Małgorzata Rószkiewicz podjęła się oceny wpływu tematyki badania oraz or¬ganizacji procesu badawczego na poziom wskaźnika braku odpowiedzi. W kolejnym artykule Łukasz Skowron zaprezentował wyniki badań nad wpływem cech socjode¬mograficznych na wyniki modelowania ścieżkowego zjawisk satysfakcji i lojalności klientów. Fryderyk Mirota i Natalia Nehrebecka przedstawili możliwości wykorzystania dynamicznych modeli panelowych w badaniach z zakresu finansów przedsiębiorstw na przykładzie modelowania transakcyjnej rezerwy płynności. Następny artykuł, autorstwa Ewy Genge, dotyczy zastosowania modeli IRT oraz LC-IRT dla zmiennych politomicz¬nych (o kategoriach uporządkowanych). Radosław Mącik dokonał oceny form i zakresu informacji o metodyce badawczej w polskich czasopismach naukowych dotyczących marketingu i konsumpcji. W ostatnim artykule Bogna Kaźmierska-Jóźwiak zaprezen¬towała zmiany w zakresie dywidend wobec zmian rentowności spółek notowanych na GPW w Warszawie. W niniejszym numerze zamieszczono również wspomnienie Antoniego Smoluka o profesor Ilonie Kopocińskiej. Agnieszka Stanimir
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 64 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
The next issue of the magazine “Business Informatics” will be published. Thanks to the texts submitted by the Authors, which are scientifically valuable, as well as the growing number of readers, our periodical not only continues, but also develops and is positively evaluated during accreditation and evaluation. An extremely valuable feature of the “Business Informatics” series is the fact that the studies contained in it are presentations of various views and points of view on the application of modern ICT solutions. Perspectives and views presented by the Authors often allow the Readers to broaden their own reflections related to the created view on the possibilities and directions of application of information and communication technologies in economic practice. It is also important that not all publications sent for publication meet the formal and substantive requirements. This further increases the significance and value of publications which received double positive reviews and were selected for publication in this issue of “Business Informatics”. Currently, as a result of a multistage and strict formal and substantive verification of our journal, approximately 25% of the submitted texts are accepted for publication. The editor of this issue would like to express his gratitude to all the authors who wanted to share their experiences and opinions. In addition, he would like to thank the reviewers for their insightful and factual assessments of the submitted works.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej