Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
IBUK Libra
(11)
Forma i typ
Książki
(24)
Proza
(16)
E-booki
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(4)
Filia w Bukowskiej Woli
(1)
Autor
Moss Marcel
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Szamałek Jakub (1986- )
(2)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(2)
Angwin Julia
(1)
Banasik Mirosław (wojskowość)
(1)
Berry Lucinda
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Carter Chris (1965- )
(1)
Crespy Michel (1946- )
(1)
Dudzik Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Gasper Dorota
(1)
Giżyńska Monika
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Hansen Anders (1974- )
(1)
Hertz Noreena
(1)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Juchniewicz Karol
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kluza Mikołaj
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Leksy Karina
(1)
Levy Steven
(1)
Lord Emma
(1)
Maćkowiak Maciej (ilustrator)
(1)
McStay Andrew
(1)
Moss Marcel. Liceum Freuda
(1)
Mrozowski Maciej
(1)
Mróz Remigiusz (1987- )
(1)
Olszewski Michał (1977- )
(1)
Ossowska-Salamonowicz Dobrochna
(1)
Pawlik Elżbieta (filolog)
(1)
Piasecka-Byra Anna
(1)
Pispers Ralf
(1)
Roat Sharon Huss
(1)
Rode Joanna
(1)
Rogozińska Agnieszka
(1)
Ronson Jon (1967- )
(1)
Seager Charlotte
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Siara Olga
(1)
Sosnowska Katarzyna (tłumacz)
(1)
Szamałek Jakub (1986- ). Ukryta Sieć
(1)
Szamałek Jakub. Ukryta sieć
(1)
Sławińska Krystyna (1946- )
(1)
Wójcik Kinga (1994- )
(1)
Wójcik Kinga (1994- ). Seria o komisarz Lenie Rudnickiej
(1)
Zarawska Patrycja (1970- )
(1)
Świerczyńska Edyta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(34)
niemiecki
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(3)
Młodzież
(3)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(10)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura angielska
(2)
Literatura francuska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(23)
Internet
(3)
Nastolatki
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Wpływ (politologia)
(3)
Dezinformacja
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(2)
Hakerzy
(2)
Instagram
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Osoby zaginione
(2)
Oszustwo
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Seryjni zabójcy
(2)
Uczniowie szkół średnich
(2)
Uprowadzenie
(2)
Analiza danych
(1)
Analiza dyskursu
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Broń jądrowa
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Depresja
(1)
Dziennikarze
(1)
Dziewictwo
(1)
Egoizm
(1)
Facebook
(1)
Fonoholizm
(1)
Fotografie
(1)
Gastronomia
(1)
Image
(1)
Inwigilacja
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konflikt
(1)
Konflikt na Wschodniej Ukrainie (2014- )
(1)
Kradzież
(1)
Lato
(1)
Lena Rudnicka (postać fikcyjna)
(1)
Licea
(1)
Lipski, Józef (1894-1958)
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura polska
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media
(1)
Miłość
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Mózg
(1)
NATO
(1)
Ofiary gwałtu
(1)
Okrucieństwo
(1)
Osoby z zaburzeniami psychicznymi
(1)
Policjanci
(1)
Polityka historyczna
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Portale internetowe
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Pracoholizm
(1)
Pranie mózgu
(1)
Problemy małżeńskie
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Prześladowanie
(1)
Psychologia ewolucyjna
(1)
Psychologia kryminalistyczna
(1)
Putin, Władimir (1952- )
(1)
Robert Hunter (postać fikcyjna)
(1)
Samobójstwo
(1)
Samotność
(1)
Siła państwa
(1)
Siły Zbrojne Federacji Rosyjskiej
(1)
Sprzedaż
(1)
Stres
(1)
System obronny państwa
(1)
Sława
(1)
Tajemnica
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologia
(1)
Totalitaryzm
(1)
Tożsamość internetowa
(1)
Twitter
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Walka informacyjna
(1)
Więź społeczna
(1)
Wojna hybrydowa
(1)
Wojska Obrony Terytorialnej
(1)
Współpraca transatlantycka
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Polska
(1)
Rosja
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Powieść
(11)
Thriller
(8)
Powieść obyczajowa
(4)
Kryminał
(3)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Poradnik
(2)
Reportaż
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Science fiction
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
E-book
W koszyku
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych. Z tej książki dowiesz się: — jak zastosować neuromarketing w e-commerce; — jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący; — jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym; — na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie; — jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych; — jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Nie krzycz / Marcel Moss. - Wydanie I. - Poznań : Filia, 2020. - 366, [1] strona ; 21 cm.
(Mroczna Strona)
Stanowi 3. część cyklu Trylogia hejterska, część 1. pt.: Nie odpisuj, część 2. pt.: Nie patrz.
Na książce wyłącznie pseudonim autora.
Na okładce: słowa ranią, a krzyk w sieci brzmi najgłośniej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P. pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie odpisuj / Marcel Moss - Wydanie I. - [Poznań] : Filia, [2019]. - 399, [1] strona ; 21 cm.
Autor
Forma i typ
Przynależność kulturowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P. pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie wiesz dlaczego / Marcel Moss. - Wydanie I. - Poznań : Filia, 2022. - 318, [2] strony ; 21 cm.
(Liceum Freuda / Marcel Moss)
(Filia Mroczna Strona)
Stanowi tom 4. cyklu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P. pol. (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Współcześnie konsumpcja przestaje być kojarzona wyłącznie przez pryzmat użytkowania dóbr – to złożony proces komunikacji społecznej związany z wymianą znaczeń i symboli, wskazujący na określone praktyki konsumenckie podkreślające styl życia konsumentów. Teorie dotyczące konsumpcji i zachowań konsumenckich stają się coraz bardziej ukierunkowane na rozpoznanie działań jednostkowych i po-zostają pod silnym wpływem nauk społecznych i humanistycznych. Zmianie ulega także rozumienie samej kategorii konsumenta. Jednym ze współczesnych sposobów interpretacji jest ujmowanie konsumenta jako nadawcy komunikatu wysyłającego określone sygnały do innych osób, ale także do samego siebie. W sensie socjopsychogennym stanowi to projektowanie różnych wymiarów jaźni odzwierciedlonej i subiektywnej, często związanych z obrazem konsumenta poszukującego własnej tożsamości. Zatem konsumpcja staje się nie tylko procesem ekonomicznym, ale i kulturowym, poprzez który jednostki i grupy projektują jaźnie, nawiązują i podtrzymują relacje społeczne oraz przekazują znaczenia. Interdyscyplinarne ujęcia konsumpcji i jej wszechstronne uwarunkowania pozwalają uniknąć często uproszczonego sposobu analizy złożonych zjawisk w zachowaniach konsumenckich. Znaj-duje to odzwierciedlenie w prezentacji czytelnikowi artykułów w niniejszym nu-merze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, w których autorzy przedstawiają konsumpcję w wielowymiarowych ujęciach z perspektywy różnych dyscyplin naukowych: ekonomii, marketingu, socjologii czy psychologii.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Autorski podręcznik z elementami monografii prof. Macieja Mrozowskiego poświęcony mediom i ewolucyjnemu przejściu od mediów masowych do komunikacji sieciowej. Książka zawiera autorski przegląd wszystkich znaczących teorii w zakresie medioznawstwa oraz ich usystematyzowanie. Łączy przeszłość z teraźniejszością. Autor dowodzi, że przejście od mediów analogowych do komunikacji cyfrowej nie jest zerwaniem ciągłości, jak mogłoby wynikać z wielu prac dotyczących internetu. Wprawdzie w sferze mediów (technik komunikacyjnych) dokonał się głęboki przeskok, ale natura ludzka nie zmieniła się w ciągu ostatnich kilkudziesięciu latach. Mamy więc do czynienia z przyspieszonym i zintensyfikowanym procesem ewolucji, która stawia człowieka wobec nowych wyzwań, zagrożeń, szans i możliwości, ale nie zmienia jego natury i podstawowych potrzeb adaptacyjnych, co autor stara się w książce uwypuklić. Książka ma formę uporządkowanego wywodu na osi diachronicznej (od dawniej do dziś i jutra) oraz synchronicznej (środki, instytucje, obrazy świata, odbiorcy), którego spoiwem jest ogólna teoria ewolucji jako narzędzie pomocnicze, pomagające wyjaśnić ewolucję mediów i komunikacji w perspektywie podstawowych problemów adaptacyjnych człowieka, a nie doktryna dominująca. Odbiorcami książki są studenci, doktoranci i młodzi pracownicy nauki, którzy w jakimś zakresie zajmują się mediami, internetem, komunikacją społeczną (public relations, reklama, promocja).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian. Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes. '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P. amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P. pol. (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Kto cię obserwuje? Dawniej to pytanie zadawali wyłącznie królowie, prezydenci i osoby publiczne, próbując umknąć paparazzim czy unieszkodliwić przestępców usiłujących obejść prawo. Reszta z nas nie musiała się specjalnie martwić tym, że może zostać objęta obserwacją. Dziś owo niepokojące pytanie odnosi się do wszystkich i nie musi być wcale związane z czyjąś sławą albo przestępczą działalnością. Każdy z nas może być obserwowany niemal w każdej chwili. Cennych zasobów, jakimi są dane osobowe, można nadużywać. I będzie się ich nadużywać. Informacja to władza. Każdy, kto dysponuje wielkimi ilościami danych o nas, ma nad nami przewagę. Z początku era informacyjna miała wzmocnić jednostki, dając im dostęp do informacji wcześniej niedostępnych. Mogliśmy na całym świecie porównywać ceny, poszukiwać najlepszego fragmentu wiedzy czy ludzi, którzy podzielali nasze poglądy. Obecnie dochodzi do zmiany układu sił i szala przechyla się ku wielkim instytucjom: zarówno rządom jak i korporacjom. To one zyskują przewagę w wojnach informacyjnych, dzięki zdolności do śledzenia potężnej ilości danych związanych z najbardziej przyziemnymi aspektami naszego życia. Dowiadujemy się, że ludzie, którzy dysponują informacjami o nas, mogą nas zawstydzić, wyczyścić nasze portfele lub oskarżyć o przestępcze zachowanie. Ta wiedza może wykreować kulturę strachu. Czy chcemy żyć w świecie, w którym zawsze narażeni będziemy na ryzyko bycia zhakowanymi? W świecie, w którym będzie można nas zlokalizować? W którym nie będziemy mogli mieć swoich tajemnic? W którym będziemy podglądani nawet w naszych domach, w którym będzie można się pod nas podszyć i w którym będziemy żyć w pułapce „korytarza luster”? W którym będziemy wykorzystywani finansowo i bez powodu będziemy trafiać przed oblicze funkcjonariuszy policji? Moja książka to próba odpowiedzi na te pytania. Mam nadzieję, że moje odkrycia pomogą rozwijać się debacie o prywatności – wyjść poza kwestie związane z prostą obawą o to „kto mnie obserwuje”, ku bardziej szczegółowym rozważaniom nad tym, „dlaczego ma to tak duże znaczenie” oraz, ostatecznie, ku produktywnej dyskusji o tym, co możemy zrobić. Z tekstu
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P. pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P. amer. (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem opracowania jest diagnoza znaczenia mediów społecznościowych dla samooceny, sposobów internetowej autoprezentacji oraz zachowań związanych z wyglądem ciała młodych dorosłych. W monografii zaprezentowano wyniki badań własnych potwierdzających m.in., że dla ok. 30­-40% młodych dorosłych media społecznościowe stanowią przestrzeń, która w istotny sposób wpływa na postawy względem własnego ciała. Są one bowiem miejscem kreowania własnego wizerunku, źródłem motywacji do podejmowania zachowań ukierunkowanych na poprawę wyglądu ciała i dbania o jego prezencję, ale także przestrzenią społecznych porównań odnoszących się do wyglądu własnego ciała. W konkluzji Autorka podkreśla znaczenie kształtowania silnego „Ja cielesnego” oraz wewnętrznego umiejscowienia kontroli, potrzebę profilaktyki zaburzeń związanych z zaburzeniami wizerunku ciała, interwencji psychoedukacyjnych oraz roli edukacji zdrowotnej w kontekście podjętej w opracowaniu problematyki badawczej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej