Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
Proza
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Filia Osiedlowa
(2)
Autor
Alexandropoulos Metsos
(1)
Bogdański Aleksander (1927-1994)
(1)
Iggulden Conn (1971- )
(1)
Kuś Piotr
(1)
Maurice Lisa
(1)
Siembieda Maciej (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2000 - 2009
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
angielski
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Grecy
(2)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Kopalnie podziemne
(1)
Ksenofont (ok. 430-ok. 355 p.n.e.)
(1)
Literatura polska
(1)
Maksym Grek (św. ; 1480-1556)
(1)
Marsz dziesięciu tysięcy (401-400 p.n.e.)
(1)
Milicja
(1)
Partyzanci
(1)
Przemytnictwo
(1)
Tajemnica
(1)
Uran (pierwiastek)
(1)
Wojska najemne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Egipt
(1)
Grecja
(1)
Jugosławia
(1)
Persja (państwo dawne)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Powieść historyczna
(2)
Powieść
(1)
Powieść grecka
(1)
Sensacja
(1)
Thriller
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P. pol. (1 egz.)
Filia Osiedlowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3/-9 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Clearly, wherever myth forms part of an educational syllabus, value judgements have been made by those who chose the texts, with regard to content, approach, usage, emphases, purpose and many other elements. [...] the present volume examines the reception of such myth within formal education in the twentieth and twenty-first centuries […]. It focuses for the most part on school education, but with forays into post-high school where relevant, and includes a wide geographical and chronological range. With regard to the latter limitations, the general emphasis is on modern day, and the current situation, but as a result of individual historical circumstances in each example (Lisa Maurice, Editor of the Volume). This is a task of paramount importance, as educational processes have a lasting influence on us – all the more so as we are exposed to them already in childhood, when the capacity for critical thinking is being formed by none other than school curricula shaped and developed in specific circumstances. This volume makes us aware of these complex processes, their implications, and the opportunities they create for the future of Classical Antiquity (Katarzyna Marciniak, Editor of the Series).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P. p. wydz. (1 egz.)
Filia Osiedlowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3/-9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P. ang. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej