Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(4)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Burska Katarzyna
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Levy Steven
(1)
Penkowska Grażyna (1955- )
(1)
Sosnowska Katarzyna (tłumacz)
(1)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(1)
Żarowska-Mazur Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Facebook
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Analiza danych
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Baza danych
(1)
Dezinformacja
(1)
Internet
(1)
Komputery
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Portale internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Reportaż
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 050+070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P. pol. (1 egz.)
E-book
W koszyku
Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej