Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(4)
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
E-booki
(4)
Książki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Burska Katarzyna
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Levy Steven
(1)
Niedbalski Jakub
(1)
Penkowska Grażyna (1955- )
(1)
Sosnowska Katarzyna (tłumacz)
(1)
Stawarz Barbara
(1)
Ślęzak Izabela
(1)
Żarowska-Mazur Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Facebook
(4)
Portal społecznościowy
(3)
Amazon.com
(1)
Apple Inc
(1)
Dezinformacja
(1)
Google (firma)
(1)
Internauci
(1)
Internet
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 050+070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W książce przedstawiono sześć niezwykle przydatnych funkcji NVivo, które stanowią przykład rozwoju i ewaluowania oprogramowania. Przy wyborze kierowano się walorami użytkowymi, związanymi m.in. ze specyfiką pracy badaczy jakościowych oraz kierunkami rozwoju współcześnie realizowanych studiów. Wszystkie opisane w publikacji narzędzia cechuje nie tylko szerokie spektrum zastosowań, ale także wysoce uniwersalny charakter. Z tego względu możliwości NVivo powinni docenić zarówno przedstawiciele różnych środowisk naukowych, jak i praktycy, którzy poszukują wyspecjalizowanego narzędzia wspomagającego proces analizy danych jakościowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Opracowania zawarte w niniejszym numerze czasopisma zostały poświęcone problematyce tworzenia koncepcji i modeli biznesowych w kontekście złożonych uwarunkowań występujących na współczesnym rynku. Autorzy prezentowanych tekstów przedstawiają w nich proces tworzenia wartości w modelu biznesowym z perspektywy ujęcia zasobowego, podkreślając efekty synergiczne wynikające z integrowania materialnych i niematerialnych elementów modelu biznesowego (J. Bagrij). Koncepcja modelu biznesu rozpatrywana jest także nie tylko w odniesieniu do zarządzania przedsiębiorstwem, ale także projektowania organizacji, w szczególności w fazie planowania i opisu projektu (J. Drzewiecki, A. Równicka). Przedsiębiorstwa i inne organizacje działające na współczesnym rynku podejmują próbę stosowania coraz bardziej efektywnych koncepcji zarządzania, wśród których na uwagę zasługuje m.in. lean management – japońska koncepcja zorientowana na osiąganie większej sprawności dzięki zwiększaniu elastyczności i szybkiemu reagowaniu na zmiany. Decyzja o wdrażaniu jej wymaga analizy czynników ograniczających uzyskanie zamierzonych efektów, na co wskazują wyniki badań empirycznych (M. Podobiński). Warto podkreślić, iż stosowane koncepcje zarządzania muszą być dostosowane do specyfiki i profilu organizacji rynkowych. Wpływa to także na proces tworzenia strategii rozwojowych, co można zilustrować przykładem organizacji pozarządowych. W jednym z artykułów przedstawiono rezultaty badań w tym zakresie oraz rekomendacje dotyczące funkcjonowania organizacji pozarządowych w najbliższych latach (A. Raszkowski). Zważywszy na rolę zasobów ludzkich w zarządzaniu organizacją, wskazuje się na koncepcję zarządzania zaangażowaniem w pracę, która to koncepcja postuluje zintegrowanie planowania, pomiaru i aktywnego kształtowania wymagań i zasobów pracy (K. Kulikowski). Uzyskanie w ten sposób większego zaangażowania pracowników stanowi istotną przesłankę podejmowania skutecznych działań. Wymaga także wdrażania kultury ciągłego doskonalenia, co pozwala na pobudzanie zaangażowania pracowników w usprawnianie procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. Wskazują na to wyniki przeprowadzonych w wybranych przedsiębiorstwach badań autorów (M. Trenkner, B. Truszkiewicz). Poszukując skutecznych metod zarządzania zasobami ludzkimi, podejmuje się udane próby wykorzystania mechaniki gier do zwiększania zaangażowania pracowników w wykonywanie określonych zadań w przedsiębiorstwie. W jednym z artykułów autorka (A. Misztal) przedstawia istotę i aspekty praktyczne grywalizacji jako nowoczesnego narzędzia ukierunkowanego na motywowanie pracowników na wszystkich etapach ich rozwoju w przedsiębiorstwie. Wśród rozwiązań usprawniających funkcjonowanie przedsiębiorstwa duży potencjał tkwi w systemie zarządzania jakością – jego wdrażanie pozwala na wypracowanie wyższych standardów i pogłębienie relacji z odbiorcami, a także − w zależności od profilu firmy − z dostawcami. Autorzy artykułów prezentują różne przykłady dotyczące roli zarządzania jakością: od firm szkoleniowych (P. Rogala, S. Wawak), skoncentrowanych na poprawie jakości usług szkoleniowych, po przedsiębiorstwa produkcyjne, w których problemem jest doskonalenie procesów logistycznych (D. Zimon, A. Kawalec). Wypracowywanie skutecznych rozwiązań w zarządzaniu przedsiębiorstwami i innymi podmiotami wymaga stosowania adekwatnych metod badań, tj. dostosowanych do natury tych podmiotów i problemów, z którymi się borykają. Przeprowadzone przez autorów (M. Berger i M. Mitręgę) badania, omówione w jednym z prezentowanych artykułów, mają dużą przydatność w zarządzaniu konfliktem w organizacji (w omawianym przypadku − banku) w relacjach z klientami. Inni autorzy (M. Ćwiklicki i M. Walczak) publikujący swój tekst w niniejszym numerze czasopisma wskazali na możliwości modelowania procesów w standaryzacji kosztów, co pozwala na wypracowanie jednoznacznych podstaw w procesie ustalania dotacji celowych dla jednostek samorządu terytorialnego. W niniejszym numerze poświęcono również uwagę problemom metodycznym. Główną przesłanką do ich podjęcia było dążenie do uzyskania wyższej jakości informacji rynkowych. W jednym z artykułów autor (D. Dąbrowski) przedstawił model pomiarowy jakości informacji jako model czynnikowy drugiego stopnia, a w innym autorka (A. Myrda) wskazała na właściwości formatów kwestionariuszy wykorzystywanych w twardych wywiadach drabinkowych. Rodzaj zastosowanego formatu wpływa na poziom motywacji respondentów, a co szczególnie ważne − na jakość uzyskiwanych informacji rynkowych. Metody ilościowe (k-średnich oraz metoda Warda) posłużyły także w zastosowanej procedurze segmentacji rynku użytkowników Facebooka, a wyniki badań autorki (I. Czerskiej) mogą być wykorzystywane w zarządzaniu tym portalem i osiąganiu coraz lepszych efektów komunikacyjnych. Sądzimy, iż tak wielowymiarowa problematyka prezentowanych opracowań będzie inspirowała do analiz różnych aspektów poruszanych problemów, a także do podejmowania nowych kierunków badań służących wypracowywaniu coraz lepszych koncepcji i rozwiązań w zarządzaniu organizacją. Krystyna Mazurek-Łopacińska '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej