Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Fiedziuk Liliana
(1)
Gostomski Eugeniusz
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Śliwińska Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
angielski
(1)
Temat
Banki
(2)
Analiza finansowa
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : "Difin", cop. 2010. - 212 s. : il. ; 23 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka stanowi zwarty podręcznik z zakresu podstaw bankowości, dedykowany przede wszystkim pracownikom banków, pragnącym usystematyzować i pogłębić swoją wiedzę na temat funkcjonowania współczesnego banku, a w szczególności banku spółdzielczego. Obejmuje on trzynaście syntetycznych rozdziałów poświęconych kluczowym zagadnieniom bankowości, w tym także bankowości spółdzielczej w Polsce i w wybranych krajach europejskich. Podręcznik został napisany bardzo klarownym i prostym językiem, dzięki czemu doskonale nadaje się także dla osób samodzielnie studiujących bankowość. Jest to wydanie III zaktualizowanej wersji podręcznika Jestem nowy. Vademecum wiedzy o bankowości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt ten jest próbą przedstawienia Czytelnikowi stanowiska autorów w odniesieniu do współczesnej wiedzy o finansach i zarządzaniu organizacjami złożonymi. Celem autorów artykułów jest poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak te organizacje mogą być skonstruowane, zorganizowane oraz jak mogą funkcjonować w sytuacji, gdy tempo zmian powoduje powstanie nieznanych dotąd zjawisk i procesów, nasuwa nowe problemy, których nie da się rozwiązać bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie” jest ukierunkowany na dostosowywanie analizy świata organizacji i finansów do tempa wspomnianych zmian. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują problematykę pomiaru rentowności przedsiębiorstwa, prognozowania stanu aktywności gospodarczej krajów przed-wschodzących, badania finansowej skuteczności działań B+R w przedsiębiorstwie; jak również analizy czynników rozwoju banków spółdzielczych, oceny skuteczności systemu motywowania kadry kierowniczej, działań marketingowych i mediów społecznościowych w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej