Olechowska Agnieszka
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
E-booki
(2)
Książki
(1)
Dostępność
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(490)
Olechowska Agnieszka
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(289)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(285)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(282)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Leśmian Bolesław
(243)
Boy-Żeleński Tadeusz
(242)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(238)
Słowacki Juliusz
(233)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(219)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(185)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Prus Bolesław (1847-1912)
(169)
Sandemo Margit (1924- )
(165)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(159)
Kraszewski Józef Ignacy
(152)
Shakespeare William (1564-1616)
(151)
Roberts Nora (1950- )
(146)
Christie Agatha (1890-1976)
(145)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(145)
Drewnowski Jacek (1974- )
(142)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(141)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Marciniakówna Anna
(138)
Prus Bolesław
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Rolando Bianka
(131)
Lange Antoni
(125)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(119)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
King Stephen (1947- )
(109)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(109)
Fabianowska Małgorzata
(108)
Pedersen Bente (1961- )
(106)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Rawinis Marian Piotr (1953- )
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(100)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(99)
Tuwim Julian (1894-1953)
(97)
Cartland Barbara (1902-2000)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(95)
Chotomska Wanda (1929- )
(94)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(94)
Zimnicka Iwona (1963- )
(93)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Staff Leopold (1878-1957)
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(87)
Polkowski Andrzej
(86)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(85)
Ingulstad Frid (1935- )
(85)
Popławska Anna
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(84)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Steel Danielle (1948- )
(83)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Rzehak Wojciech
(81)
Szulc Andrzej
(81)
Uniechowski Antoni (1903-1976)
(81)
Zimnicka Iwona
(80)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Fleszarowa-Muskat Stanisława (1919-1989)
(78)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(78)
Włodarczyk Barbara
(78)
Dornberg Michaela
(76)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(76)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(76)
Zarawska Patrycja
(76)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w placówce: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka stanowi kontynuację publikacji Rozwój w okresie dzieciństwa. Zagrożenia i zaburzenia, która była poświęcona prawidłowościom i zagrożeniom rozwoju dziecka oraz uwarunkowaniom i charakterystyce różnorodnych zaburzeń rozwoju dzieci. (…) Tym razem zaprezentowano różnorodne metody wsparcia pedagogicznego wraz ze szczegółowymi wskazówkami do ich praktycznego zastosowania. Działania związane z psychospołecznym wspieraniem uczniów z trudnościami w rozwoju są nie tylko jednym z podstawowych zadań współczesnej szkoły, lecz także pilną potrzebą i koniecznością podejmowania zróżnicowanych działań pedagogicznych. Autorzy poszczególnych tekstów dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem praktycznym, istotnym w kontekście poszukiwania optymalnych sposobów wsparcia pedagogicznego dzieci z zaburzeniami w rozwoju, zachowaniu, z problemami zdrowotnymi oraz ich rodzin. Od Redaktorek (…) pracę uważam za bardzo wartościową, a jest to konsekwencją rzetelnie przygotowanych tekstów dotyczących wspierania rozwoju dzieci dotkniętych różnorodnymi zaburzeniami. Ma zarówno walory naukowe (Autorki poszczególnych tekstów odwoływały się do licznych źródeł, także anglojęzycznych), ale ma przede wszystkim walory aplikacyjne, a taki był zamysł Redaktorek monografii. Zatem mamy do czynienia z lekturą, która służyć będzie wielu odbiorcom: środowiskom naukowym, studentom psychologii i pedagogiki, pracownikom poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego, rodzicom i innym opiekunom małych dzieci o dysfunkcyjnym rozwoju. Ta wiedza może pomóc im odnaleźć się, pomimo różnych barier, wśród najbliższych osób w rodzinie i poza nią, pozwoli snuć plany na przyszłość i realizować marzenia. Z recenzji dr hab. Grażyny Poraj, prof. UŁ
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka Agnieszki Olechowskiej to interdyscyplinarne kompendium wiedzy o specjalnych potrzebach edukacyjnych, przydatne nauczycielom i innym profesjonalistom, rodzicom oraz studentom przygotowującym się do pracy w przedszkolu i w szkole. Autorka omówiła w niej teorię oraz praktykę kształcenia dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, odwołując się do polskich realiów, procedur oraz obowiązujących regulacji prawnych. Nakreśliła nowe kierunki rozwoju systemu edukacji – uniwersalne projektowanie w edukacji oraz zarządzanie różnorodnością w szkole. Szczegółowo przedstawiła przyczyny, objawy oraz możliwości dostosowania wymagań edukacyjnych i pomocy dydaktycznych dla dzieci doświadczających: · niepełnosprawności intelektualnej oraz ruchowej · uszkodzeń słuchu i wzroku · niedostosowania społecznego · specyficznych trudności w uczeniu się · zaburzeń komunikacji językowej · chorób przewlekłych (epilepsji, cukrzycy, astmy, mukowiscydozy i innych) · sytuacji kryzysowych lub traumatycznych · niepowodzeń edukacyjnych · zaniedbań środowiskowych · trudności adaptacyjnych · autyzmu Książka, którą trzymają Państwo w rękach, to wynik spotkania teorii z praktyką. Tutaj praktyka wynika z teorii, a teoria znajduje zastosowanie w praktyce. To książka dla nauczycieli proaktywnych, nastawionych na działanie, otwartych na rozważanie różnych opcji, chętnych do stawiania wielu kolejnych pytań. O Autorce: dr n. hum Agnieszka Olechowska – nauczyciel wczesnej edukacji, pedagog specjalny-logopeda, wykładowca Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, profesor wizytujący Florida University USA. Członek Zespołu Edukacji Elementarnej przy KNP PAN, kierownik autorskich studiów podyplomowych Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna, autorka kursu doskonalącego do pracy z dziećmi z opóźnieniami neurorozwojowymi Ruch dla Uczenia się – Move to Learn®. Autorka książek z zakresu specjalnych potrzeb edukacyjnych (Wspieranie uczniów ze specjalnymi potrzebami. Wskazówki dla nauczycieli (APS 2001), Specjalne potrzeby edukacyjne. Spotkanie teorii z praktyką (PWN 2016), artykułów naukowych, poradników dla nauczycieli, programów kształcenia, e-learningowych kursów dla nauczycieli oraz narzędzi diagnozy pedagogicznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej